Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
14 Aralık 2015 Pazartesi


Kate Linn - Zaynah ( feat. Chris Thrace)
Şarkı Sözü Videosu ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )







 Kate Linn - Zaynah Şarkı Sözü Videosu



Kate Linn - Zaynah  Türkçe Çeviri 

Chorus
Zaynah, Zaynah, Zaynah nah nah
Ç.N: Zaynah, bir kadın ismidir.

I sing your name in my songs nah nah
Şarkılarımda senin adını söylüyorum

Maybe you can hear me out nah nah
Belki beni duyarsın

Nah nah nah
Ç.N: Nah, Zaynah isminin son hecesidir, melodiye uysun diye şarkıcı tarafından söylenir.

Zaynah, Zaynah, Zaynah nah nah

I hope that you can feel my love nah nah
Umarım aşkımı hissedersin

It goes around and around for ya
Senin için yayılıyor

Nah nah nah nah


Verse 1
You are so special I can see in your eyes
Çok özelsin, gözlerinde görebiliyorum

Something got me, is the color of the skies?
Bir şey beni ele geçirdi, gökyüzünün rengi mi?

Just take my hand don't tell me lies
Sadece ellerimi tut, bana yalanlar söyleme

Zaynah, Zaynah

Every boy wants you baby
Her erkek seni istiyor bebeğim

I am thinking that you're for me maybe
Belki benim için olduğunu düşünüyorum

Just hold my hand don't tell me lies, lies
Sadece ellerimi tut, bana yalanlar söyleme

Oooh


Verse 2
I know, I know that you want me
Biliyorum, biliyorum ki beni istiyorsun

Baby, feel my hearbeat
Bebeğim, kalp atışımı hisset

And just listen to it
Ve sadece onu dinle

Put it on repeat
Yinele

I will make you love me
Beni sevmeni sağlayacağım

You will not resist me
Bana direnmeyeceksin

I will make you mine
Seni benim yapacağım



Chorus
Zaynah, Zaynah, Zaynah nah nah

I sing your name in my songs nah nah
Şarkılarımda senin adını söylüyorum

Maybe you can hear me out nah nah
Belki beni duyarsın

Nah nah nah

Zaynah, Zaynah, Zaynah nah nah

I hope that you can feel my love nah nah
Umarım aşkımı hissedersin

It goes around and around for ya
Senin için yayılıyor

Nah nah nah nah


Verse 3
It's just the way you look into my eyes
Gözlerimin içine bakış şeklin

The way you do it got me hypnotized
Bunu yapış şeklin beni cezbetti

Take my hand don't tell me lies
Ellerimi tut ve bana yalanlar söyleme

Zaynah, Zaynah

It's your name the one that got me twice
Adın, beni iki kat etkileyen şeydi

Inspiring beauty like,  there is no prize
Bunun gibi ilam veren bir güzelliğe paha biçilemez

I gotta have you, there's no second try
Sana sahip olmalıyım, ikinci bir  deneme yok

Zaynah, Zaynah



Verse 2
I know, I know that you want me
Biliyorum, biliyorum ki beni istiyorsun

Baby, feel my hearbeat
Bebeğim, kalp atışımı hisset

And just listen to it
Ve sadece onu dinle

Put it on repeat
Yinele

I will make you love me
Beni sevmeni sağlayacağım

You will not resist me
Bana direnmeyeceksin

I will make you mine
Seni benim yapacağım


Chorus
Zaynah, Zaynah, Zaynah nah nah


I sing your name in my songs nah nah
Şarkılarımda senin adını söylüyorum

Maybe you can hear me out nah nah
Belki beni duyarsın

Nah nah nah

Zaynah, Zaynah, Zaynah nah nah

I hope that you can feel my love nah nah
Umarım aşkımı hissedersin

It goes around and around for ya
Senin için yayılıyor

Nah nah nah nah



 Kate Linn - Zaynah  Official Video






 Kate Linn - Zaynah Remix







TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

5 yorum:

  1. bu şarkıyı çok seviyorum :) teşekkür ederim çeviriniz için

    YanıtlaSil
  2. bayildim sarkiya cok guzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chris Thrace benim aşkım herşeyim ve ayrıca kendisini bu şarkı sayesinde tanıdım

      Sil
  3. bayildim sarkiya cok guzel

    YanıtlaSil

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar

Arşiv